Add more content here...

استعلام کالا از چین و امارات متحده عربی

امروزه گسترش اینترنت، موجب رشد معجزه‌آسای انواع دسترسی‌های بازرگانی شده است؛ از دسترسی به اطلاعات گوناگون گرفته تا اشخاص و شرکتها و انواع کالاها و خدمات ریز و درشت.

اینترنت مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است. ارتباطات انسانی و داد و ستدهای بازرگانی در دنیای بی‌مرز اینترنت فارغ از فواصل کم و زیاد جغرافیایی در حال انجام است به طوریکه شما می‌توانید با فشردن چند دکمه یک خرید انجام دهید و فرقی نمی‌کند که بین شما و کشور مبدا چند کیلومتر فاصله باشد یا چند اقیانوس فاصله.

شما با هر فاصله ای از کشور فروشنده که قرار داشته باشید، در هر حال خرید شما زمان یکسانی می‌برد گرچه زمانی که طول‌می‌کشد تا کالا به دست شما برسد قطعا بسته به فاصله‌های جغرافیایی متفاوت، متفاوت خواهد بود. دقیقا از همین روست که کشور امارات متحده عربی با بنادر فعال و فاصله جغرافیایی کم، آن هم فاصله آبی و امکان استفاده از کشتی، یک‌گزینه سریع‌الوصول برای خریدهای خارج‌کشوری (به ویژه کالاهای مشمول تحریم) می‌باشد.

البته گفتنی است پُست کشور چین به عنوان بزرگترین قطب بازرگانی جهان، بسیار پیشرفته و سریع عمل می‌کند.

از تمام آنچه گفته شد نتیجه می‌گیریم که شما می‌توانید بدون اینکه حتی برای یک بار به کشوری چون چین یا امارات متحده عربی سفر کرده باشید اقدام به تجارت و داد و ستدهای بازرگانی با این کشورها نمایید. اما مسئله به همین سادگی که به نظر می‌رسد، نیست چراکه آن افرادی که با فشردن دکمه‌های اینترنتی با هم تعامل می‌کنند انسانهایی هستند با فرهنگ و زبان، شخصیت و بازارهای اقتصادی و شرایط تجاری متفاوت.

اینجاست که اهمیت کمک گرفتن از بازرگانانی که تجربه طولانی کار تجاری با کشورهای مبدا را دارند، خودش را نشان می‌دهد.

خبر خوش آن است که همانطور که فروشنده‌های انواع کالاها در سرتاسر جهان، از طریق اینترنت در دسترس هستند بازرگانان باتجربه هموطن نیز از طریق سایت و سایر راه‌های ارتباطی که در صفحات اینترنتی خود درج کرده اند در دسترس و آماده همکاری با شما عزیزان هستند و شما می‌توانید از تجربه و مهارت بازرگانی آنها برای استارت زدن تجارت خارجی خود استفاده نمایید.

آنها تولیدکنندگان مختلف کالاهایی را که شما قصد واردات آن را دارید و سطح کیفی کار آنها را می‌شناسند. آنها از مظنه بازار کشور فروشنده در زمینه کالای شما اطلاع دارند و با آشناها و روابطی که در طول سالها تجارت با این کشورها فراهم آورده‌اند، می‌توانند کالای مورد نظر شما را از منابع با کیفیت و به صرفه تامین نمایند و گزینه‌هایی همچون ارسال نمونه کالا و امکان مرجوع نمودن کالا را نیز برای شما روشن نگهدارند.

بدیهی است که یک تاجر خارجی با افراد ایرانی‌ای که سالها با آنها کار کرده است(در مقایسه با افراد تازه‌کار و ناشناس) بهتر وارد معامله می شود، بهتر به آنها اعتماد می کند و بهتر با آنها راه می‌آید.

پر واضح است که اگر طرف حساب معامله آنها شخص ناشناسی باشد حتی به فرض رعایت اصول اخلاقی و ارایه کالا در زمان مقرر و با کیفیت درخواست شده مقرر، ممکن است آن کالا را به نرخ بالاتری به شما بفروشند زیرا چشم اندازی از ادامه ارتباط تجاری با شما ندارند. این در حالی است که بستر کارآمد و ایمن تجاری‌ای که بین آنها و تجار قدیمی شکل گرفته است دست آنها را برای ارایه انواع تخفیفها و سرویسهای گوناگون باز می‌گذارد.

در این راستا شرکت ما -شرکت تجارت- این امکان را فراهم آورده است که شما عزیزان بتوانید تنها با تعیین کالای تجاری مورد نظر خود جهت واردات از کشور چین و دبی، آن کالا را از گمرک ایران تحویل بگیرید.

شرکت تامین تجارت تمام کارهایی که در این میان لازم است از استعلام و خرید تا ارسال کالا از مبدا را تقبل می‌کند و در نهایت شما با ترخیص  کالا از گمرک داخلی، پروسه تجاری کالای انتخابی خود را آغاز می‌نمایید.