Add more content here...

خرید از چین و سایت های چینی بدون واسطه

خرید از چین

فهرست مطالب

خرید از چین یک انتخاب محبوب برای تأمین کالای کم هزینه جهت فروش است. هزینه های تولید کمتر می تواند به شرکت ها کمک کند تا حاشیه سود خود را افزایش دهند. ما در این نگارش تصمیم داریم نکات مفید درباره خرید مستقیم کالا از چین را در اختیارتان قرار دهیم تا بدانید در زمان تهیه کالا از این کشور چه پروسه ای را باید طی کنید.

گرچه امروزه با انبوه سایتهای آنلاین در کشورهای گوناگون روبه‌رو هستیم اما آیا با زدن چند دکمه در این سایتها می‌توانیم از اینکه کالای مطلوبمان در زمان مقرر، صحیح و سالم به دستمان برسد مطمئن باشیم؟

اگر بخواهیم خرید از چین انبوه انجام دهیم چطور؟ آیا مثلا خرید از سایتهای “علی‌بابا” یا “علی‌اکسپرس”، گزینه خوبی برای واردات کالا به صورت انبوه از کشور چین می‌باشد؟

حتی وقتی از سایت‌های وطنی خرید می کنیم ملاحظات زیادی را برای اعتبار آن سایت در نظر می ‌گیریم  و حتی بسیار اتفاق می افتد که از سایت‌های معتبر داخلی سفارش کالا می‌دهیم اما کالایی که دریافت می‌کنیم با آنچه که سفارش داده بودیم بسیار متفاوت است و این در حالی است که ما تا حدودی با قوانین تجاری و کاملاً با فرهنگ حاکم بر کشورمان آشنا هستیم و بر زبان فارسی و زبان محاوره مرسوم در کشور مسلط هستیم.

بر اساس آنچه گفته شد به نظر می‌رسد که گاه حتی سایتهای آنلاین داخلی، گزینه خوبی برای خرید تک‌قلمی هم نیستند چه رسد به خرید انبوه. در این صورت  چطور می توان سایتهای خارجی را به عنوان بستر خرید برای واردات، انتخاب کرد؟

حتی به فرض مطمئن بودن خرید از یک سایت خارجی، آیا خرید انبوه از این سایت‌ها به‌صرفه است؟

مثلا حتی وقتی از سایتهای آنلاین وطنی خرید از چین می‌کنیم، با افزایش حجم خرید مسئله متفاوت می‌شود و احساس نیاز به قرارداد متفاوت‌تری برای خرید انبوه از فروشگاه‌های آنلاین احساس می‌کنیم، مثلا حق خودمان می‌دانیم که در ازای خرید با حجم زیاد، تخفیف و امتیازات قابل ملاحظه‌ای دریافت کنیم.

و اما باز برگردیم به مبدا کلام؛ بار دیگر فرض کنید بخواهیم خریدی را از سایت های خارجی مثل سایت علی بابا در چین انجام دهیم. در این صورت چطور به فروشنده‌ها و بستر تجاری خرید از چین اعتماد کنیم؟ پرداختی ها در طول پروسه خرید باید به چه شکل باشد؟

در صورت بروز مشکل  هنگام  یا پس از خرید از “علی‌‌بابا”چه راههایی برای احقاق حق ما وجود دارد؟ آیا دولت چین در این مقوله‌ها حساس است و یا قوانین سفت و سختی ندارد؟ اگر فروشنده ها برای حذف سود علی‌بابا پیشنهاد ادامه معامله خارج از سایت را بدهند، قبول کنیم؟

آیا بهتر و به صرفه‌تر نیست به جای خرید از سایت‌های اینترنتی به خود تولید کننده‌ها دسترسی پیدا کنیم و مستقیماً با آنها وارد مذاکره شویم؟ در این صورت آیا باید حتماً به کشور چین سفر کنیم یا فرهنگ چینی‌ها به گونه ای است که ارتباطات غیر حضوری برای آنها کافیست؟ در این‌صورت تبادلات پولی و ارزی چطور باید انجام شود؟ فرهنگ معاملاتی و خرید و فروش چینی ها به چه شکل است؟ آیا چانه زنی در نظر آنها کار غیر حرفه ای محسوب می شود و یا برعکس در صورت عدم چانه‌زنی ممکن است کالا را به قیمت بسیار گزاف‌تر از قیمت اصلی به ما بفروشند؟

اگر ما قصد خرید کالاهای مختلف از تولید کننده‌های مختلف را داشته باشیم چطور می‌توانیم این کالاها را در قالب یک پَک دریافت کنیم تا هزینه ارسال کاهش یابد؟

تمام این سوال‌ها و نگرانی‌ها می‌تواند با یافتن یک نماینده معتمد و با تجربه در کشور چین پایان یابد و حتی ممکن است با وجود دستمزدی که به نماینده خود پرداخت می‌کنیم قیمت نهایی پرداختی از سوی ما برای خرید از چین و حمل کالا ارزان‌‌تر تمام شود چرا که او به خم و چم کارها و قوانین و فرهنگ معاملاتی چین و راه‌های مطمئن و به صرفه تمام کردن هر مرحله از کار واقف است.

خبر خوب اینکه هم‌اکنون شرکت‌های بسیاری در ایران فعال هستند که نماینده‌های آنها در کشورهای خارجی می توانند به جای شما منبع یابی کالا،ا نتخاب تولید کننده بر اساس قیمت و کیفیت مناسب، بازرسی کالا و ریزه‌کاری‌های مربوط به بسته بندی و و ارسال کالا بر اساس آخرین ملاحظات و قوانین تجاری کشور مذکور با ایران را انجام دهند و شما بدون نیاز به تقویت زبان خارجی و یا انگلیسی، بر تجارت داخلی خود و معرفی و گسترش بیشتر کسب و کار و افزایش فروش خود متمرکز شوید.

یکی از این شرکتها شرکت تامین تجارت است که جهت خرید و واردات کالا از کشورهای چین و امارات متحده عربی در تمام مراحل تجاری کار از منبع یابی کالا و استعلام قیمت تا خرید از چین و حمل و ارسال بار و رسیدن کالا به گمرک ایران در کنار مشتریان خود بوده و خواهد بود.

خرید عمده از چین

اکثر افراد به دنبال خرید عمده از چین هستند این موضوع می تواند در آغاز برایشان چالش برانگیز باشد اما پس از مدتی به جهت آشنا شدن با روند آن کاری آسان به حساب خواهد آمد. تنها موضوعی که باید به آن توجه داشته باشند محاسبه کردن قیمت کالای تمام شده است زیرا افراد برای این خرید هزینه هایی از قبیل حمل و نقل را هم پرداخت می کنند.

خرید از چین بدون واسطه و ارسال به ایران

بازرگانان و تجار علاقه بسیاری به خرید از کشوری که قطب صنعتی جهان است دارند. در کشور چین قیمت اکثر کالاها مناسب است و به جهت حاشیه سود بالایی که برای این افراد دارد اغلب بدون واسطه خریدشان را انجام می دهند.

بهترین راه ها برای یافتن تولیدکنندگان خوب چینی

اولین قدم در این مسیر پیدا کردن تولیدکننده مناسب است این روش ها می توانند به شما کمک کنند:

بازارهای آنلاین

بازارهای آنلاین زیادی برای بازار چین وجود دارد که می توان به DHGate وAliExpress اشاره کرد. تولید کنندگان جزئیات خود و محصولاتشان را فهرست می کنند. سپس پلتفرم ارتباط با تأمین کنندگان بالقوه را تسهیل می کند.

نمایشگاه های تجاری

نمایشگاه ‌های تجاری مدتهاست که یک راه پیشرو برای ملاقات شرکت‌ ها بوده است. حتی با ظهور بازارهای آنلاین، نمایشگاه های تجاری هنوز فرصت ملاقات حضوری مفیدی را فراهم می کنند.

تبلیغات گرم

اگر شرکتی به شدت یک تأمین کننده را توصیه می کند، نشانگر این است که احتمالاً شما نیز از خدمات آنها راضی خواهید بود.

نحوه پرداخت هزینه کالا به تأمین کنندگان

تأمین کنندگان اغلب نیاز به پرداخت به یوان چین (CNY) دارند. هنگام خرید از چین، پرداخت به ارز محلی عادی است. یک حساب Wise Business به پرداخت ‌های یوان چین کمک می‌کند. شما می توانید با همکاری شرکت های بازرگانی پرداخت خود را به صورت تومان انجام دهید. این شرکت ها مراحل انتقال پول را با پرداخت کارمزدهایی انجام خواهند داد.

چگونگی شرایط تهیه کالا از چین

چگونگی تهیه کالا از کشور چین بسته به نوع کالا متفاوت است و افراد باید منابع خوبی را برای کالای مورد نظر شما پیدا کنند. پس از پروسه های منبع یابی و پیدا نمودن کالا و تحویل آن نوبت به ارسال آن می رسد که کاملاً وابسته به حجم و نوع کالای خریداری شده می باشد ولی به صورت کلی، تمامی کالاها می توانند از طریق حمل هوایی و دریایی به دست خریداران برسند.

خرید کالا از آمازون امارات

تهیه کالا از آمازون امارات در ایران یکی از بهترین راه های خرید محصولات مورد نیاز افراد می باشد. این شرکت یکی از غول های دنیای تجارت الکترونیک است که هر محصولی را درون خود جای داده است. امکان خرید در این سایت وجود دارد و شما می توانید از طریق وب سایت آن خرید خود را انجام دهید.

ترخیص گمرکی کالا از چین

شما پس از شناخت تأمین کننده و بررسی محصول نمونه، با وارد کردن شماره قبض انباری سفارش خود را ثبت می نمایید و سپس با تنظیم اظهارنامه و ثبت آن مجوز ترخیص به شما داده خواهد شد. در ترخیص گمرکی کالا از چین مجوزهایی قانونی و همچنین اسنادی که از سوی گمرک اعلام شده است را باید تهیه نمایید. آماده کردن این مجوزها و اسناد برای شرکت های بازرگانی کار آسانی است اما برای افرادی که به تنهایی این پروسه را طی می کنند مشکل خواهد بود.

راه های ارسال کالا از چین به ایران

شیوه های ارسال کالا از چین به ایران وابسته به نوع و وزن محصول خریداری شده می باشد. شما می توانید کالای خود را از طریق حمل هوایی که بسیار سریع تر از روش های دیگر است به مقصد ایران ارسال نمایید. از طرفی اگر حجم بارتان زیاد باشد و وزن بسیاری را شامل شود از طریق حمل دریایی که می تواند تا چند ماه طول بکشد ارسال گردد.

خرید از علی بابا

سایت علی بابا یکی از سایت های رابط میان دو کسب و کار می باشد و اگر شما به دنبال راه اندازی کار جدیدی هستید، با خرید از علی بابا کلیه ماشین آلات صنعتی قدیمی و جدید، بهداشتی، کشاورزی، دستگاه های خط تولید و تجهیزات آن در دسترس شما قرار خواهند گرفت.

خرید از علی بابا

 

خرید از Made in china

یکی دیگر از سایت هایی که در حوزه B2B و عمده فروشی فعالیت می کند مید این چاینا می باشد. این سایت تمرکز فوق العاده ای در صادرات تولیدکنندگان چینی دارد تا محصولات خود را به کشورهای آمریکا و اروپا ارسال نمایند. گستردگی کالاهای این سایت همانند سایت علی بابا می باشد اما توضیحات کامل تری درباره سخت افزارها و کالاهای عرضه شده ارائه می دهد.

خدمات تامین تجارت در حوزه تهیه کالا از چین

شرکت تامین تجارت در زمینه خرید کالا از چین خدمات مختلفی را ارائه می دهد. این خدمات از لحظه خرید آغاز و تا پروسه تحویل به خریدار ادامه می یابد. این شرکت می تواند شما را در سریع تر رسیدن محصول انتخابی و ایمن ترین راه جهت ارسال کالا از چین به ایران راهنمایی نماید. این مجموعه بازرگانی کلیه خریدها را از چین در کوتاه ترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت اجرایی می کند.

بازرسی پایانی کیفیت کالا

اکثر بازرگانان و تجار پس از خرید کالاهای خود باید قبل از ارسال کالای خود را از جهت کیفیت ارزیابی کنند. اما این دسته از افراد همیشه در کشور چین حضور ندارند و باید یک شرکت ثالث برای بازرسی نهایی کیفیت کالا استخدام شود. تامین تجارت این قدرت را دارد تا به آن ها در این زمینه کمک کند و نگرانی های موجود را جهت کیفیت کالا از بین ببرد.

تجربه خرید از چین

تجربه خرید از چین برای اکثر افراد بسیار لذت بخش است زیرا می توانند با حاشیه سود بالاتری محصول را به فروش برسانند و چین هم به جهت هزینه های پایین کارگر، مواد اولیه و وجود برندهای به نام در کشورش توانسته است جایگاه بسیار ویژه ای را بین بازرگانان و تجار پیدا نماید.

راه های تهیه کالا از چین

راه های تهیه کالا در چین به 3 صورت انجام می شود: یکی از این راه ها خرید به صورت مستقیم از فروشگاه های چینی است که می توانید محصول را مشاهده نمایید. روش دوم خرید از سایت های چینی می باشد به شرط آن که تامین کننده خود را پیدا کنید این راه بسیار آسان تر از روش اول می باشد و راه آخر هم این است که خرید خود را به شرکت های بازرگانی بسپارید این روش نسبت به دیگر راه ها مقرون به صرفه تر می باشد.

 

نکاتی طلایی درباره خرید مستقیم از کشور چین

در زمان خرید مستقیم کالا از چین باید نکاتی را بدانید تا بتوانید بهترین تامین کننده را پیدا کنید و در کنار آن با کیفیت ترین محصول را تهیه کنید. این موارد عبارتند از:

با تأمین کنندگان انتخابی خود تماس بگیرید

هنگامی که تأمین کنندگان را در فهرست نهایی قرار دادید، باید با آنها تماس بگیرید. تماس اولیه و نحوه برخورد با تأمین کنندگان چینی بسیار مهم است. روابط و خدمات مشتری می تواند حیاتی باشد.

درخواست نمونه محصول

قبل از ثبت سفارش قطعی، درخواست نمونه از تأمین کنندگان بالقوه معقول است. این به شما امکان می دهد تناسب و کیفیت محصول را آزمایش کنید و تأمین کننده و رابطه احتمالی را بیشتر ارزیابی کنید.

تأمین کننده را انتخاب کنید و نیازهای محصول خود را مشخص کنید

پس از پرداختن به دو یا سه پتانسیل و ارزیابی شرکت و کیفیت محصول، باید تأمین کننده مورد نظر خود را انتخاب کنید. هنگام سفارش دادن، باید کاملاً واضح و روشن در مورد آنچه می خواهید صحبت کنید.

 در مورد قیمت ها و شرایط پرداخت مذاکره کنید

یکی از نکات مهم هنگام انتخاب تأمین کننده و ثبت سفارش، قیمت است.

نوع ارتباط با تامین کنندگان چینی

یکی از مسائل مهم در نوع ارتباط با تامین کنندگان چینی این است که شما باید به صورت دقیق و واضح زمان و میزان محصولی که نیاز دارید را اعلام نمایید. هیچ گاه سفارش خود را تغییر ندهید.

چگونگی محاسبه تهیه کالا از چین

اگر شما بخواهید کالای چینی خریداری شده را با حاشیه سود بالا به فروش برسانید باید چگونگی محاسبه تهیه کالا از چین را بررسی نمایید. شما باید قیمت کالا، هزینه های جانبی، هزینه های حمل و نقل از مبدأ تا مقصد را محاسبه کنید آن وقت متوجه خواهید شد که هر کالایی برای شما چه مقدار سود خواهد داشت.

قیمت حمل بار در گمرک

قیمت حمل بار در گمرک ممکن است برای هر کالایی که از چین (یا هر کشور دیگری) وارد می شود، متغیر باشد. این هزینه ها در گمرگ عبارتند از: هزینه تعرفه بندی، انبارداری، مراقبت، بدرقه و… این مبالغ به منظور انجام فرایند گمرکی اخذ می شوند.

چگونگی تهیه کالا از چین و پرداخت در ایران

یکی از سوال هایی که در ذهن افراد ایجاد می شود پرداخت هزینه کالای خریداری شده از چین در ایران است. امروزه صرافی ها، کیف پول ها و… راه های آسان تری را برای تبدیل و انتقال پول فراهم کرده اند. اما راحت ترین روش این است که شما از طریق سفارش کالا به شرکت تامین تجارت، خود را درگیر کارهای تبدیل تومان به یوان و یا دیگر ارزها نکنید.

بهترین شرکت بازرگانی خرید از چین

شرکت تامین تجارت یکی از بهترین شرکت های بازرگانی در ایران است که افراد متخصص و حرفه ای را در چین و کشورهای دیگر جهت خرید کالا و ارسال به ایران دارد.

بررسی کالا

این شرکت دارای افرادی است که بازرسی محصول در چین را انجام می دهند و اگر کوچکترین مسئله ای داشته باشد آن را به تأمین کننده مرجوع می نمایند. این موضوع در امر حمل و نقل بسیار حایز اهمیت است زیرا اگر فرد خود به تنهایی این مراحل را طی کند اطمینان درستی از سالم بودن یا نبودن آن نخواهد داشت.

 

بهترین شرکت بازرگانی خرید از چین

 

آنالیز بار

این شرکت با آنالیز کردن بار مورد نظر این اطمینان را به متقاضی می دهد که پروسه خرید و ارسال به صورت کاملاً مطمئن اجرا می گردد.

فاکتورهایی مهم در تعیین قیمت حمل، خرید و تحویل کالا از چین به ایران

اگر بخواهیم فاکتورهای موثر در تعیین قیمت گذاری کالا از چین را به صورت خلاصه ذکر کنیم می توان به تأثیرگذاری وزن و حجم کالا بر هزینه واردات، تأثیر گذاشتن وزن حجمی بر قیمت ارسال بار، قیمت کرایه شرکت های حمل دریایی و هوایی و قیمت های متفاوت مناطق چین برای ارسال بار اشاره نمود.

نکاتی مهم در گرفتن قیمتی مناسب از تامین کنندگان چینی

در این بخش نکاتی را برای شما عنوان کردیم تا با رعایت آن ها بتوانید سود بیشتری را از بازار بگیرید:

  • از چانه زدن غافل نشوید.
  • نسبت به خرید کالا جلوی فروشند بی اهمیت باشید.
  • حتماً بازار را رصد کنید و قیمت های کالا را از فروشندگان مختلف بگیرید.
  • در تخفیف گرفتن محکم، مؤدب و صبور باشید.

خرید کالاهای ارزشمند در چین

شما باید بدانید که چه کالاهای ارزشمندی در چین وجود دارد. اگر شما بازار درست را انتخاب کنید کلیه کالاها ارزش خرید را دارند به شرط آن که از محصولات بی کیفیت و قیمت پایین بگذرید می توانید بهترین کالا ها را از جمله: ابریشم، برنج، چای و غیره را تهیه کنید.

خرید موبایل از چین

شما در اکثر مکان ها و یا موبایل فروشی ها برندهای چینی بسیاری را مشاهده می کنید. این موبایل ها به جهت قیمت پایین تری که نسبت به برندهای معروف دارند پر فروش تر هستند. پس شما در زمان خرید موبایل از چین باید به وضوح تمام جزئیات از جمله اصلاحات، برندها، سایزها و مقادیر را مشخص نمایید.

خرید عمده آنلاین از چین

خرید عمده آنلاین از چین یکی از راه های مقرون به صرفه و آسانی است که ایرانیان می توانند از طریق همکاری با شرکت های بازرگانی سفارش کالای خود را انجام دهند. شما می توانید با خاطری آسوده و بدون کمترین استرس و نگرانی محصولا مورد نیاز خود را از چین به صورت عمده سفارش دهید.

خرید از سایت های خارجی و ارسال به ایران

شما می توانید برای محصولات خود از طریق سایت های خارجی اقدام نمایید. سایت هایی از قبیل: علی بابا، علی اکسپرس، دی اچ گیت، گلوبال سورس جزو سایت هایی هستند که شما می توانید در آن ها اقدام به انتخاب محصول نمایید اما این کار را باید با همکاری شرکت های بازرگانی انجام دهید.

 

خرید از سایت های خارجی و ارسال به ایران

 

خرید لباس از چین

خرید لباس یکی از تجربه های لذت بخش واردات از چین است زیرا تنوع و برندهای مختلف بسیاری را با حاشیه سود بالا برای فروشندگان ایرانی در بر دارد. اما لازم است ذکر کنم خرید لباس و وارد کردن آن به ایران غیر قانونی می باشد.

خرید عمده کفش از چین

برندهای معروف بسیاری در کشور چین فعالیت می کنند. شما با خریده عمده کفش می توانید مشتری های بسیاری را به جهت مناسب بودن قیمت کفش ارائه شده جذب نمایید و سود بیشتری را دریافت کنید.

چرا تامین تجارت را برای خرید از چین انتخاب کنیم؟

شرکت تامین تجارت به عنوان یکی از بهترین شرکت های بازرگانی در ایران شناخته شده است که با داشتن کادری مجرب در کشورهای مختلف می تواند کالای شما را خریداری و پس از بررسی نهایی کیفیت کالا آن را در کوتاه ترین زمان به مقصد برساند.

سایت خرید از چین

سایت های بسیاری برای تهیه کالا از چین وجود دارند که افراد می توانند از آن ها استفاده کنند در متن ذیل به یکی از آن ها اشاره شده است:

سایت آمازون چین

آمازون چین یکی از سایت های معروف در این کشور می باشد که افراد می توانند به راحتی سفارش خود را به ثبت برسانند.

خرید از چین بدون واسطه

خرید از چین بدون واسطه مزایای بسیاری دارد که می توان به هزینه های کمتر نیروی کار و تولید در چین برای محصولات و افزایش حاشیه سود اشاره نمود.

اپلیکیشن خرید از چین

اپلیکیشن های بسیاری در دسترس هستند که شما می توانید خرید کالا از چین را انجام دهید اما معتبرترین راه همکاری با شرکت های بازرگانی داخل ایران است.

کانال خرید مستقیم از چین

شما با سرچ گوگل می توانید به کانال های مختلف خرید مستقیم کالا از چین دسترسی داشته باشید اما توصیه می کنیم برای پول خود ارزش قایل شوید و آن را به دست افرادی متخصص بسپارید.

واردات از چین

محصولات وارداتی از چین به جهت سودآوری بالایی که برای تجار و بازرگانان و صاحبان مشاغل دارند مورد استقبال قرار می گیرند. هزینه های این کشور نسبت به دیگر کشورها مناسب تر می باشد.

واردات از چین بدون گمرک

واردات از چين بدون گمرک هم امکان پذیر است و برای کالاهایی که چمدانی یا غیرتجاری هستند این شرایط فراهم گردیده است.

حمل بار از چین به ایران

حمل بار از کشور چین به ایران به جهت روش های مختلفی که دارد متغیر می باشد که می توان به حمل هوایی و دریایی اشاره نمود.

حمل دریایی کالا از چین

در این روش کالا توسط کشتی و کانترهایی به بنادر مهم ایران ارسال می شود.

حمل دریایی از چین به ایران

این روش بسیار آسان تر از روش هوایی می باشد اما زمان طولانی تری را طی خواهد کرد تا بار به دست مشتری برسد.

حمل دریایی خرده بار

در روش حمل دریایی شما می توانید خرده بارهای خود را از طریق کشتی ها و کانتینترها به بنادر ارسال نمایید.

حمل هوایی

در این روش بار به واسطه هواپیما از طریق فرودگاه به فرودگاه به دست فرد می رسد.

حمل بار مسافری

فریت بار به حمل هوایی بارهای مسافری گفته می شود که جزو وسایل منزل و لوازم شخصی باشد و تعداد آن زیاد نباشد.

هزینه هر کیلو بار هوایی

هزینه کیلویی بار هوایی نسبت به وزن آن محاسبه می شود و هر قدر وزن بیشتر باشد فرد هزینه کمتری را خواهد پرداخت این هزینه بین 2.9 تا 4 دلار می باشد.

حمل کالا از چین به دبی

برخی از افراد در مکان های مختلف دنیا فعالیت می کنند ممکن است بازرگانان در ایران و دبی شعبه داشته باشند در این شرایط به جای حمل کالا به ایران آن را به دبی ارسال می کنند.

شرکت حمل بار از چین

شرکت های بازرگانی بی شماری در ایران وجود دارند که حمل بار عمده و خرده از چین را به عهده دارند شما می توانید در صورت نیاز از این شرکت ها کمک بگیرید.

هزینه حمل بار از چین به ایران

هزینه حمل کالا هم بسته به نوع ارسال و حجم و وزن آن دارد. اگر حجم زیاد باشد از طریق دریا ارسال می شود که مقرون به صرفه تر از روش هوایی می باشد.

مدت زمان حمل بار از چین به ایران

حمل دریایی با کشتی تقریباً بین 20 تا 25 روز زمان لازم دارد اما از طریق حمل و نقل هوایی زمانی حدود 7 تا 10 روز را نیاز خواهد داشت.

فرستادن بار از چین به ایران

یکی از مواردی که افراد در انتخاب آن دچار تردید می شوند موضوع ارسال کالا به ایران است. ما در این نگارش کلیه روش های ارسال را بیان کردیم اما در نهایت این تصمیم شماست که کدام را انتخاب نمایید.

آیا خريد از سايت هاي خارجي و ارسال به ايران امکان پذیر ست؟

خیر این امکان به جهت تحریم هایی که وجود دارد امکان پذیر نمی باشد.

روش های ارسال کالا از کشور چین به ایران چگونه است؟

ارسال کالا به ایران از طریق راه هایی مانند حمل بار هوایی، حمل دريايي کالا از چين و غیره امکان پذیر است.

بیشترین کالاهایی که در کشور چین خریداری می شوند چیست؟

خرید لباس از چین، خرید کفش، موبایل جزو پر فروش ترین محصولاتی هستند که از طریق چین به کشورهای دیگر وارد می شوند.

فریت بار چیست؟

به بارهایی که جزو لوازم شخصی و منزل باشند و تعداد آن ها کم باشد فریت بار می گویند.

چرا خرید از چین بسیار مورد توجه تجار و بازرگانان قرار گرفته است؟

زیرا هزینه ها در چین پایین است در نتیجه حاشیه سود برای این افراد بیشتر می شود.