Add more content here...

حمل بار تضمینی از دبی

حمل بار تضمینی از دبی

یکی از دغدغه ‌های تجار و بازرگانان برای واردات کالایی که خریداری کرده اند، حمل بار تضمینی از دبی به ایران می باشد. این مسئله نگرانی این افراد را از مرحله خرید تا رسیدن کالا به دستشان تحت الشعاع قرار می دهد. حمل بار تضمینی از دبی باید توسط افرادی صورت گیرد که تجربه و افراد لازم را برای انجام این کار دارند. همه می دانیم که فرد به تنهایی نمی تواند کالای خود را بدون دردسر از دبی خارج و وارد ایران کند به همین جهت گروه های بازرگانی مختلفی در کشور وجود دارند که تمامی مراحل، حمل بار تضمینی از دبی را به عهده می گیرند و کالای شما را بدون کوچک ترین استرسی که شما داشته باشید تحویلتان می دهند. نکته ای که باید فراموش نکنید در زمینه حمل بار تضمینی از دبی این است که به هر کسی بدون تحقیق اعتماد نکنید و سابقه فردی را که ادعای رساندن کالا به دست شما دارد را بررسی کنید زیرا افراد سودجویی وجود دارند که به بهانه حمل بار تضمینی از دبی پولی را از شما دریافت می کنند تا کالا را به شما تحویل دهند اما کالا به دست شما نمی رسد و پول شما هم رفته است آن وقت شما می مانید و دغدغه‌ هایی که تا قبل از آشنا شدن با آن فرد نداشته اید. گروه بازرگانی تامین تجارت با ده سال سابقه درخشان در زمینه حمل بار تضمینی از دبی توانسته است پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت این گروه بازرگانی و از طریق تماس با کارشناسان محترم این گروه اطلاعات بیشتری را کسب نمایید و بدون نگرانی حمل بار تضمینی از دبی خود را به آن ها واگذار کنید.

یکی از پرکاربردترین راه های واردات کالا، حمل و نقل از دبی به ایران می باشد. این روش مزیت های بسیاری دارد که یکی از این مزیت ها نداشتن هزینه گمرکی است ،اکثر تجار علاقه دارند کالاهای خود را از طریق حمل بار تضمینی از دبی وارد ایران نمایند. واردات کالا از طریق حمل و نقل به آسانی در دسترس همگان می باشد، شما می توانید با انتخاب درست یک گروه بازرگانی معتبر حمل بار خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه از دبی به ایران انجام دهید. دبی یکی از قطب های تجاری جهان می باشد که محصولاتش را به کشور های دیگر ارسال می کند و از آنجایی که دبی در نزدیکی کشورمان قرار دارد، فرصت باارزشی است که بازرگانان به کارهای تجاری خود وسعت دهند. چین هم یکی از کشورهایی است که محصولاتش را به وفور در ایران مشاده می کنیم این محصولات به دلیل کیفیتی که دارند بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند به خصوص تجار ایرانی برای کسب درآمد بیشتر به سراغ اجناس چینی می روند اما مشکلی که در این بین وجود دارد واردات این کالاها به ایران است. شما نمی توانید از دبی و چین به علت تحریم هایی که وجود دارند به صورت آنلاین خرید کنید و کالای خود را به راحتی درب منزل تحویل بگیرید. اگر قصد حمل کالا از چین و امارات متحده عربی را دارید ، بهترین روش برای کاهش هزینه های شما حمل بار تضمینی از دبی و چین می باشد. گروه بازگانی تامین تجارت با سالها تجربه در امر حمل بار تضمینی از دبی و چین به ایران مفتخر است خدمات خود را در این زمینه به تجار محترم ارائه دهد.

حمل بار از دبی با لنج چگونه است؟

حمل و نقل کالا با لنج را حمل و نقل می گویند، ملوانان کالاهای شما را از دبی به بندرهای جنوبی ایران مانند دیر، گناوه، بوشهر و دلوار با لنج های خود حمل می کنند. برای حمل بار از دبی با لنج شما نباید کاری انجام دهید فقط کافیست یک گروه بازرگانی مجرب را انتخاب نمایید. تامین تجارت کالاهای شما را با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن از دبی به ایران حمل می کند. این گروه بازرگانی پس از خرید کالای مورد نظر شما، آن را در اسکله های دبی دریافت می کنند و بدون کوچک ترین مسئله ‌ای در بندرهای جنوبی ایران تحویل می دهند همچنین در صورت تمایل مشتری می توانند بار شما را در هر نقطه از کشور ایران که باشید به دست شما برسانند. در روش حمل بار از دبی با لنج هیچ محدودیتی برای کالاهای وارد شده وجود ندارد. تجار قادر خواهند بود کلیه بارهای مجاز را از این طریق به ایران حمل نمایند. کالاهایی مانند پوشاک، مواد غذایی، لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی خودرو و … از جمله این اقلام هستند. یکی از سؤالاتی که در مورد حمل بار از دبی با لنج پرسیده می شود مدت زمان تحویل آنهاست. در واقع نحوه حمل بار تضمینی از دبی به ایران به عوامل مختلفی وابسته است و پارامترهای مختلفی در مشخص شدن زمان تحویل کالا نقش دارند. عواملی که می توانند بر زمان حمل بار تضمینی از دبی به ایران با لنج تأثیر بگذارند عبارتند از:

شرایط آب و هوایی دریا

سرعت بارگیری در بنادر دبی

زمان سفر بین دبی و ایران

مراحل ترخیص کالا در ایران

جدای از عواملی که در بالا ذکر شد، تعداد پرسنل شرکت و سرعت کار آن ها نیز در زمان تحویل نهایی کالا به شما تأثیر می گذارد. حمل بار از دبی به ایران به طور متغیر بین یک هفته تا 20 روز به طول می انجامد علاوه بر زمان لازم برای حمل و نقل با لنج، هزینه حمل یکی از دیگر سؤالاتی است که برای بسیاری از کاربران پیش می آید. در واقع هزینه حمل بار از دبی با لنج به شرایط و عوامل گوناگونی وابسته است این موارد عبارتند از:

نوع کالای تحویلی

ابعاد و وزن محصول

ارزش مالی کالا

نوع بسته بندی کالا

مبدأ و مقصد کالا

نوع لنج حمل کالا

برای اطلاعات بیشتر و محاسبه دقیق هزینه ارسال کالا از دبی به ایران با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ما با انتخاب بهترین راه، سریع ترین روش حمل بار تضمینی از دبی به ایران را با کمترین هزینه برای شما فراهم می کنیم. حمل بار تضمینی از دبی در شرایطی که توسط افراد حرفه ای و با تجربه صورت گیرد به کاهش هزینه های شما کمک خواهد کرد همین امر یکی از دلایلی است که تجار این روش را برای حمل کالاهای خود انتخاب می کنند.

حمل بار از دبی با لنج چگونه است؟

قوانین حمل بار با لنج

در این روش صاحبان لنج، طبق آیین نامه مقررات صادرات و واردات موظف هستند 6 بار در سال کالاهایی را با ارزش معین شده حمل کنند. حمل بار با لنج دارای عیوبی است که اگر شما با گروه های بازرگانی معتبر همکاری نداشته باشید این اتفاقات حتماً برای کالای شما رخ خواهد داد. یکی از عیوب حمل بار با لنج، رعایت نکردن استانداردهای حمل و نقل است به این معنا که کالاها برای قرار گرفتن در لنج بدون کوچک ترین ملاحظه ای به داخل لنج انداخته می شوند و افراد عادی آن را جابجا می کنند. در این زمان اگر کالای شما ضعیف و شکننده باشد هیچ ضمانتی برای سالم رسیدن آن به دست شما وجود نخواهد داشت و احتمال آسیب و صدمه رسیدن به کالا بسیار است. اگر شما از افراد متفرقه برای حمل بار تضمینی از دبی با لنج همکاری کنید اتفاقات گفته شده قطعاً برای کالای شما رخ خواهد داد و ممکن است بار شما به دستتان هم نرسد پس دقت لازم را برای همکاری با این افراد داشته باشید.

شما در این روش می توانید کالاهای مجاز را به ایران وارد نمایید در واقع محدودیتی برای نوع کالا وجود ندارد اما کالاهایی که ممنوع هستند را نمی توان به ایران وارد کرد این کالاها عبارتند از: مشروبات الکلی، مواد مخدر، اسلحه و غیره. گروه های بازرگانی کاملاً با اصول اسکله ها، لنج داری، منطقه های ایران و دبی آشنایی دارند و می دانند که کالای شما را با هر وزن و حجمی از کجا تهیه و حمل نمایند. آن ها به اصول بارگیری و ترخیص کالا تسلط کامل دارند و حمل آن را به شکل تضمینی انجام می دهند همچنین قادر خواهند بود تا بار را با لنج های مخصوص و متناسب با کالای شما حمل نمایند. آن ها می توانند در تمام بنادر مهم ایران بار را تحویل دهند و در مقصد به دست مشتری برسانند. پس با مقایسه نوع کار گروه های بازرگانی معتبر و افراد متفرقه خود تصمیم بگیرید که کالای خود را به دست کدام یک از آن ها بسپارید.

هزینه ارسال کالا از دبی به ایران

یکی دیگر از نگرانی های افراد در خرید کالا از دبی، هزینه ارسال کالا از دبی به ایران و روش حمل متناسب با بار آن ها می باشد. شما قادر نخواهید بود که هزینه این ارسال را محاسبه نمایید این کار افرادی است که به طور کامل و تخصصی در این زمینه تجربه دارند. هزینه ارسال کالا از دبی به ایران به پارامترهای مختلفی اعم از روش حمل، نوع قرارداد، حجم کالا، وزن کالا، نوع کالا و ارزش آن وابسته است. حمل کالا از دبی به ایران به صورت دریایی و هوایی انجام می شود، در حمل دریایی کالا زمان بیشتری طول می کشد تا کالا به دست شما برسد اما از لحاظ هزینه برای تجار و صاحبان کالا این روش بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. هزینه در حمل دریایی به عوامل زیر بستگی دارد:

مدل حمل دریایی کالا

حمل دریایی کالا از دبی به ایران به صورت فله ای و کانتینتری شکل می گیرد که هزینه هر کدام متفاوت است. دو مدل بارگیری در روش کانتینری حمل دریایی وجود دارد یکی فول کانتینر و دیگری خرده بار. حمل خرده بار از دبی برای کالاهایی که حجم آن ها کم است شکل می گیرد و هزینه آن هم طبق واحد مترمکعب محاسبه می شود. در حمل خرده بار از دبی هر قدر وزن و حجم کالا زیادتر باشد هزینه حمل هم بیشتر خواهد بود. حمل دریایی فول کانتینر مناسب برای کالاهایی است که حجم آن ها به اندازه یک کانتیتر می باشد و هزینه حمل براساس نوع کالا از 20 فوت و یا 40 فوت متفاوت خواهد بود. برای حمل فله ای کالا از کشتی استفاده می کنند که هزینه آن هم براساس نوع کالا و تناژ آن برای هر کشتی متفاوت خواهد بود.

نوع قرارداد

اگر خرید کالای خود را از فروشنده در دبی انجام داده اید براساس قواعد اینکوترمز اگر قرارداد از مدل FOB باشد هزینه حمل از انبار تا بندر، گمرک و بارگیری به روی کشتی با شخص فروشنده می باشد اما اگر نوع قرارداد Ex Works باشد همه ریسک و هزینه گریبان گیر شما خواهد بود به این معنا که تمام هزینه های حمل از انبار یا کارخانه تا بندر، گمرک و بارگیری به کشتی را شما خواهید پرداخت.

مدت زمان ارسال بار

زمان تقریبی ارسال بار از دبی به ایران در روش دریایی بین 4 تا 7 روز است اما در برخی مواقع که موجودی کانتینر کم هست مدت زمان ارسال بار افزایش پیدا می کند.

هزینه تخلیه و بارگیری در کشتی

THC به هزینه تخلیه و بارگیری در کشتی گفته می شود که در بنادر دبی و ایران متفاوت می باشد. هزینه THC به صورت سالیانه تغییر پیدا می کند این مورد یکی از مهم ترین عوامل مؤثر برای ارسال بار از دبی به ایران می باشد.

مدل حمل هوایی کالا

در روش حمل هوایی بار با هزینه ای بالا، کالا در سریع ترین زمان برای شما ارسال می شود اما عواملی که این هزینه را تحت تأثیر قرار می دهد عبارتند از:

مدل قرارداد

هزینه در روش حمل هوایی هم مانند روش دریایی براساس نوع قرارداد بین فروشنده و خریدار مشخص می شود. اگر قرارداد شما از مدل FCA باشد تمامی هزینه ها از فرودگاه، گمرک و بارگیری از کارخانه تا فرودگاه توسط فروشنده پرداخت خواهد شد اما اگر قرارداد از نوع Ex Works باشد تمامی هزینه های گفته شده توسط خریدار پرداخت می شود.

خارجی یا داخلی بودن شرکت هواپیمایی

اگر شرکت هواپیمایی ایرانی باشد قطعاً هزینه مناسب تری نسبت به شرکت های هواپیمایی خارجی پرداخت خواهید کرد زیرا نرخ حمل کالا برای شرکت های هواپیمایی خارجی و ایرانی بسیار متفاوت است.

مدل کالا

یکی از عواملی که در هزینه کالا تأثیر بسزایی دارد نوع کالا می باشد اگر کالای شما از نوع خطرناک باشد قطعاً هزینه بیشتری را نسبت به نوع معمولی کالاها پرداخت خواهید کرد.

وزن کالا

یکی دیگر از عوامل در تعیین کردن هزینه در روش هوایی، مقدار وزن حجمی و مقدار وزن واقعی کالا می باشد. وزن حجمی براساس فرمول طول*عرض*ارتفاع/ ۶۰۰۰ مشخص می ‌شود و وزن واقعی را طبق اعدادی که ترازوی دیجیتال نشان می دهد محاسبه می کنند اما در کل هر وزنی که بیشتر باشد آن را ملاک قرار می دهند.

گروه بازرگانی تامین تجارت آماده ارائه کلیه خدمات حمل و نقل بین المللی از جمله حمل بار از دبی به ایران با مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشد.

حمل بار تضمینی از دبی چگونه انجام می شود؟

شرکت های بازرگانی با توجه به تجربه ای که دارند برای کالاهایی که از دبی خریداری می شوند یا مشتری خواهان خریداری و مابقی مراحل آن تا رسیدن به دست او می باشد حمل بار تضمینی از دبی را توسط افراد متخصص و آموزش دیده ای که می شناسند به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

حمل بار از دبی به ایران به چه روش هایی صورت می گیرد؟

حمل کالا از دبی به ایران به اشکال مختلفی اعم از هوایی و دریایی انجام می شود که در این روش ها، مدل دریایی بسیار هزینه های کمتری را برای فرد خواهد داشت اما زمان رسیدن کالا به دست مشتری زمان بر خواهد بود. در روش هوایی هزینه بالاتری برای مدت زمان کوتاه تر جهت رسیدن کالا به مشتری گرفته می شود.

حمل بار از دبی با لنج به چه صورت انجام می شود؟

در این روش ملوانان یا صاحبان لنج مطابق با آیین نامه مقررات صادرات و واردات حمل کالای خود را انجام می دهند. در این مقررات ملوانان می توانند تنها 6 بار در طول سال و براساس مقدار دلار مشخص شده برای ارزش کالا، بدون پرداختن عوارض گمرکی کالا را به ایران وارد کنند.

آیا برای حمل کالا از چین و امارات متحده عربی خود شخص می تواند مراحل واردات را انجام دهد؟

جواب خیر است، شخص به تنهایی نمی تواند مراحل واردات کالا به ایران را انجام دهد و باید از گروه های بازرگانی که تخصص لازم را برای حمل کالا از چین و امارات متحده عربی دارند کمک بگیرد آن ها به راحتی می توانند کالای شما را در هر نقطه ای از ایران که هستید به دست شما برسانند.

آیا برای حمل بار تضمینی از دبی به ایران می توان به سراغ افراد متفرقه رفت؟

برای حمل بار تضمینی از دبی به ایران همان طور که از نامش مشخص است باید تضمینی به شما داده شود تا شما بتوانید اعتماد کنید و کار خود را به آن ها بسپارید. این افراد هیچ گاه در قبال کاری که برای شما می کنند تضمینی به شما نمی دهند آن ها شما را با پرداخت مبلغ پایین تر وسوسه می کنند و شما هم بدون آگاهی پیشنهاد آن ها را قبول می کنید اما نمی دانید که آن ها فقط به جیب شما چشم دوخته اند پس برای حمل بار تضمینی از دبی به ایران از شرکت های بازرگانی معتبر کمک بگیرید.