Add more content here...

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین چگونه است؟

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین

امروزه در ایران، بازار خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین و تجارت واردات آن بسیار داغ می باشد. ایران در حال حاضر پذیرای صدها برند لوازم جانبی موبایل از سراسر جهان است. این لوازم شامل: پاور بانک، هندزفری، کاور، باتری و سایر موارد دیگر است و سالانه بیش از 250 میلیارد تومان واردات و ثبت سفارش به ایران دارد. دلیل این رقم بالا به جهت مصرفی بودن این لوازم می باشد؛ زیرا برخی از آن ها احتمال چند بار تعویض در سال را دارند. این بازار در ایران بسیار توسعه یافته است و علاوه بر سودآور بودن، بسیار جذاب به نظر می رسد. از آن جایی که اکثر افراد به لوازمی مثل کاور و قاب، انواع محافظ صفحه نمایش، هندزفری و… اهمیت بسیاری می دهند بازار این لوازم، کامپیوتر و موبایل به سرعت در حال گسترش است. بر اساس آمارهای گرفته شده، باتری و شارژر موبایل بیشترین ثبت سفارش و خرید از چین را به خود اختصاص داده اند.

واردات لوازم جانبی موبایل از چین

اگر در زمینه فروش لوازم جانبی و تلفن همراه فعالیت دارید، قطعاً می دانید که وجود تامین کننده ای که کالایی خوب را با قیمتی رقابتی به شما ارائه دهد در چه جایگاه ویژه ای قرار دارد. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که لوازم جانبی موبایل عمده از کجا بخرم؟ شما می توانید این لوازم را از چین وارد کنید. بازار چین به عنوان اصلی ترین منبع فروش موبایل و لوازم جانبی آن به جهت مزیت های بسیاری که دارد شناخته شده است. شما باید بدانید که سود این واردات بالا می باشد، دلیل این حاشیه سود بالا رقابتی بودن گسترده بین تولیدکنندگان در بازار چین است. البته ناگفته نماند که این موضوع به این معنا نیست که هنگامی که واردات خود را انجام دادید سریعاً درآمد خوبی را کسب می کنید. زیرا شما باید در زمان خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین تمرکز بسیاری را روی لوازم جانبی و گجت ها داشته باشید، این ها لوازمی هستند که بیشترین متقاضی را در بازار دارند.

جدای این مورد باید تامین کننده بسیار خوب و شیوه ای ارزان را برای واردات خود انتخاب نمایید. این کسب و کار بسیار وسیع است و در کشور چین ده ها برند از آن برای انتخاب شما وجود خواهد داشت. در نتیجه بهتر است شما لوازمی را وارد نمایید که می تواند توجه مشتریان را به خود جلب نماید. تنوع و خلاقیت در این لوازم روز به روز در حال افزایش است و بسیار پیشرفت کرده اند. به طور مثال به جای استفاده از کابل های ساده، کابل هایی اختراع شده اند که با نزدیک شدن به تلفن همراه جذب می شوند و فرد می تواند از آن به راحتی استفاده کند. این نکته را هم به یاد داشته باشید که جدای از تنوع، مصرف کنندگان این وسایل به دنبال کیفیت آن محصولات هستند. بنابراین باید تمرکز و بررسی کاملی روی بازار هدفتان داشته باشید. حتماً این نکته را هم می دانید که در این زمینه اگر بخواهید با همکارانتان رقابت کنید باید به روز باشید.

خرید عمده لوازم جانبی از چین

بهترین جا برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل، چین است. این نوع خرید برای توزیع کنندگان و فروشگاه ها معنا پیدا می کند. شما با خرید از چین حاشیه سود خود را افزایش می دهید به شرط آن که میزان خرید شما به گونه ای باشد که هزینه حمل آن، کمتر از سودتان محاسبه گردد. حمل دریایی مناسب برای لوازمی مثل: قاب، کاور و گلس می باشد؛ اما اگر برای شما سرعت واردات اهمیت دارد می توانید از طریق حمل هوایی واردات خود را انجام دهید. اگر می خواهید برای گوشی های جدیدی که به بازار می‌ آیند قاب و گلس اختصاصی داشته باشید باید ثبت سفارش خود را قبل از به بازار آمدن انجام دهید. اگر شما به فکر وادارت عمده لوازم جانبی الکترونیک هستید، درست است که سود بیشتری را برایتان دارد؛ اما در مقابل سرمایه بیشتری را هم از شما دریافت خواهد کرد.

در اصل اگر شما بخواهید حاشیه سود امنی را داشته باشید باید 1000 دلار برای واردات خود هزینه کنید. مهم ترین نکته ای که وجود دارد این است که شما برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین، باید امکان فروش آن ها داشته باشید. تجارت های پرسودتر شامل خرید عمده شارژر، هندزفری، پاور بانک، ال سی دی و غیره می باشد. از طرفی دیگر کالاهایی مانند گلس، قاب، گارد، کابل دارای سود پایین تری هستند اما ریسک خرابی آن ها بسیار کمتر است. اگر به دنبال وارد کننده لوازم جانبی موبایل در تهران می گردید شرکت تامین تجارت به عنوان بهترین واردکننده در پایتخت شناخته می شود. شما می توانید با خرید از این شرکت صاحب کالایی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت شوید.

پرسودترین لوازم جانبی تلفن همراه

به طور کلی این لوازم محصولات پر سودی هستند، اما بعضی از آن ها در مقایسه با دیگر کالاها حاشیه سود بالاتری را دارا می باشند. یکی از سریع ترین راه ها برای سودآوری بیشتر خرید عمده لوازمی است که ترند روز هستند. اصولاً احتکار در این بازار بسیار کم پیش می آید؛ زیرا بهترین تایم فروش محصولات نهایتاً یکی دو سال بعد از طراحی آنهاست، در نتیجه کالاهایی پر سود هستند که بتوانید سریعاً آن ها را بفروشید. سود واردات لوازم جانبی موبایل که به صورت دیجیتال هستند؛ مانند ال سی دی بیشتر است و در برخی شرایط احتمال رسیدن سود به بیش از 40% هم وجود دارد.

ترخیص لوازم جانبی موبایل از چین

همان طور که می دانید این تجارتی به روز است و باید ترخیص این کالاها هر چه سریع تر صورت گیرد. این لوازم درست است که در یک دسته طبقه بندی می شوند؛ اما تنوع بسیار بالایی دارند. باید در نظر داشته باشید هر کدام از این لوازم شیوه ترخیص متفاوتی دارند و احتمال اینکه مجوز خاصی را بخواهند وجود دارد. بنابراین بهتر است با شرکتی کار کنید که خود کلیه مراحل واردات را انجام می دهد. شرکت تامین تجارت یکی از شرکت های موفق و بزرگترین وارد کننده لوازم جانبی موبایل است که قادر است این کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. نکته ای که می تواند در رویه ترخیص مؤثر باشد این است که آیا قطعات از چین وارد شده اند یا کشورهای دیگر، اما داشتن باتری موجب تغییر حمل و حتی روند ترخیص کالاها می شود.

پس متوجه شده اید که خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین کار شما نیست؛ بلکه کار افراد یا شرکت هایی است که با این حوزه آشنایی دارند و سال هاست که در این زمینه فعالیت می کنند پس می توان گفت واردات یک کار تخصصی است. این موضوعات روند ترخیص را دشوار می کند و حضور یک ترخیص کار حرفه ای که می توانید با همکاری شرکت های بازرگانی به آن دسترسی پیدا کنید بسیار ضروری است. حال اگر این همکاری را اجرایی نکنید چه اتفاقی می افتد؟ تصور نمایید که لوازمی را خریده اید که مدل سال است و اگر این محصولات به دلیل مسائل مختلفی مثل ثبت کردن سفارش اشتباه و یا عوامل دیگر در گمرک بماند و ترخیص نشود، احتمال آن که کل سرمایه شما به خطر بیفتد بسیار است؛ زیرا این محصولات در بازار، زمان محدودی برای تقاضا داشته اند.

ترخیص لوازم جانبی موبایل از چین

ثبت سفارش برای واردات لوازم جانبی

هر فرد برای آن که بتواند محصول مورد نیاز خود را به شکل قانونی وارد نماید، باید در استارت کار مجوز ثبت سفارش کالا از اداره توسعه و تجارت دریافت نماید و پس از آن عملیات ثبت سفارش کالا را انجام دهد. شما برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین باید در سامانه جامع تجارت، واردات کالای خود را ثبت نمایید. در این پروسه خدماتی همچون پیگیری، ثبت، ویرایش و پرداخت های ضروری جهت واردات محصولات در این سیستم امکان پذیر می باشد. سؤالی که در کار با سامانه برایتان پیش خواهد آمد این است که مرز وارداتی را به چه صورت ثبت نمایید، ارز وارداتی را بر چه اساسی وارد کنید و شاید هم تاکنون این پروسه را طی نکرده اید و با جزئیاتش آشنایی ندارید. در این صورت شما باید به سراغ ارزانترین عمده فروش لوازم جانبی موبایل بروید. بهترین کار خرید عمده از این شرکت ها می باشد به جای آن که خودتان را به نگرانی و استرس بیندازید به راحتی می توانید بدون دغدغه و درگیر کردن خود با ترخیص و مسائل گمرکی لوازم مورد نیازتان را از شرکت تامین تجارت تهیه نمایید. این شرکت در زمینه واردات موبایل و لوازم جانبی آن و همچنین فروش این کالاها به عنوان ارزانترین عمده فروش در این حوزه خوش درخشیده است.

برندهای معروف لوازم جانبی چین

از مشهورترین برندهای این لوازم در چین می توان به انکر، بیسوس و شیائومی اشاره کرد که در ادامه متن به شرح هر یک از آن ها می پردازیم:

انکر

این برند واقع شده در شهر چان گشای چین است که در حوزه تولید و ارائه کلیه تجهیزات و لوازم دیگر موبایل مانند: شارژرهای همراه، کابل های USB، هدفون و… بسیار درخشان عمل کرده است. فروش محصولات این کمپانی، توسط حدود 30 کشور در دنیا صورت می گیرد.

شیائومی

شیائومی یکی از برندهایی است که اسمش را هزاران بار شنیده اید. این برند یکی از محبوب ترین و مطرح ترین برندهای چینی فعال در این حوزه می باشد. این کمپانی رقیب بسیار بزرگی برای شرکت های معتبر دنیاست زیرا کلیه محصولات خود را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی عرضه می کند.

بیسوس

یکی دیگر از معتبرترین کمپانی های کشور چین، بیسوس است. این شرکت با ساخت و ارائه این لوازم، تبلت و تجهیزات دیگر تلفن همراه به سرعت جایگاه خود را بین فروشندگان و مصرف کنندگان بدست آورده است. انواع مختلف پایه های نگهدارنده برای کلیه مکان ها و داخل ماشین، پاور بانک های گوناگون و همچنین کابل های شارژی با کیفیت بالا جزو پرفروش ترین محصولات این کمپانی هستند. خرید پاور بانک این برند در چین می تواند برای شما حاشیه سود بسیار خوبی را داشته باشد.

معروف ترین فروشگاه های اینترنتی چین

سایت های بسیاری در چین مانند علی اکسپرس، بنگ گود، دی اچ گیت، دیل اکستریم این محصولات را به فروش می رسانند؛ اما موضوع مهمی که شما باید در نظر داشته باشید چک نمودن کیفیت و جنس آن ها می باشد. شما باید نظرات افرادی که این لوازم را تهیه کرده اند بررسی کنید. خرید از این سایت ها هم دغدغه های خودش را دارد. در تهران وارد کنندگانی هستند که خودشان واردات این کالاها را انجام می دهند و با مناسب ترین قیمت آن را به صورت عمده به فروش می رسانند، همکاری با این شرکت ها بسیار آسان تر است. زیرا شما دیگر نگرانی از لحاظ جنس و کیفیت کالا ندارید و به صورت حضوری آن را مشاهده می کنید.

نکاتی مهم در مورد واردات و خرید کالا از چین

اکثر افراد به اشتباه تصور می کنند کلیه کالاهای چینی کیفیت مناسبی را ندارند. در صورتی که این تفکر اشتباه است و محصولات چینی هم دارای درجه بندی کیفیتی مانند کشورهای دیگر می باشد. شما با خرید بدون واسطه می توانید کالاهای متنوعی را هدف قرار دهید و بهترین ها را انتخاب کنید. البته فراموش نکنید که افراد سودجوی بسیاری در چین حضور دارند که محصولات تقلبی را به جای محصولات اصلی در اختیار مشتریان قرار می دهند. به همین منظور شما باید فقط از مراکز معتبر به جهت واردات این لوازم اقدام نمایید. سفر به این کشور برای افرادی مقرون به صرفه نیست که قصد خرید کالای تکی را دارند. در صورتی که برای افرادی که به شکل عمده خرید خود را انجام می دهند گزینه بسیار خوبی می باشد. برای خریدارانی که واردکننده در حجم های پایین هستند، تهیه کالا از فروشگاه ها و سایت های معتبر شیوه بسیار خوب و مناسبی می باشد. لازم به ذکر است که خدمات کلیه فروشگاه ها به شکل یکسان نمی باشد و برخی مواقع هزینه ارسال با فرد خریدار است. تهیه کالا از این کشور به صورت عمده به دو شکل حضوری و آنلاین انجام می گیرد. تهیه کالا از سایت ها گزینه خوبی برای واردات است زیرا کالا بدون دردسر و رایگان برای خریدار ارسال می گردد.

حال به سراغ دلایل مقرون به صرفه نبودن کالاها به صورت خرید خرد می رویم: بلیط سفر، هزینه ویزا و اقامت در چین بسیار گران است و اگر شما تصمیم به خرید داشته باشید، فرایند آن زمان بر خواهد بود و شما باید مدت زمان بسیاری را صرف این سفر کنید. قیمت در این کشور با تیراژ خرید رابطه مستقیمی دارد و دفاتر فروش و کمپانی های برندها، در مقایسه با تیراژی که فرد سفارش می دهد قیمت اعلام می گردد( سفارش عمده، قیمت کمتر) به همین منظور اگر خرید در چین به صورت خرد انجام شود قیمت ارائه شده در چین با مبلغی که در ایران به شما اعلام می شود قابل مقایسه نیست و اغلب می توان همان محصول را با مبلغ کمتری در مارکت های عمده فروشی ایران پیدا کرد. پس از خرید کالاهای مورد نظر و تحویل دادن بارها به کارگو، کانتینرها از کشور چین به صورت دریایی به سمت ایران بارگیری شده و حرکت خود را آغاز می کنند که تقریباً 30 روز این پروسه زمان می برد. جدای این موارد کالاها مدتی در گمرک به منظور بررسی و ترخیص می مانند و می توان گفت تمامی این فرایند ممکن است چند ماه به طول بیانجامد و به قول معروف خواب پول بالایی دارد که برای خرید خرده اصلاً مقرون به صرفه نیست.

مشکلات خرید از چین

یکی از سؤالاتی که در خرید لوازم جانبی از چین با آن مواجه می شوید این است که در این مسیر با چه چالش ها و مشکلاتی رو برو می شویم؟ اگر بخواهیم به صورت خلاصه بیان کنیم دو مشکل بر سر راه شما وجود دارد یکی خرید لوازم اصلی جانبی و تحویل گرفتن فیک آن و دیگری نقل و انتقال ارز جهت خرید این کالا. به همین دلیل است که تأکید داریم از واردکنندگانی در ایران این محصولات را به صورت عمده خریداری کنید که شناخته شده هستند. آن گاه شما مجبور نخواهید بود با موانع قبل دست و پنجه نرم کنید.

بهترین جا جهت تهیه لوازم جانبی موبایل کجاست؟

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین و واردات آن، پرسودترین تجارت در این حوزه محسوب می شود. ایران روابط تجاری خوبی با این کشور دارد به همین دلیل خرید از چین می تواند بهترین مکان جهت واردات این لوازم باشد. اما اگر شرایط واردات را ندارید می توانید از شرکت های بازرگانی کمک گرفته و خرید خود را انجام دهید.

سودآورترین لوازم جانبی جهت خرید عمده از چین کدام است؟

کلیه لوازم های فرعی موبایل سودآور هستند اما لوازم جانبی دیجیتال مثل ال سی دی بالاترین حاشیه سود را دارد و درصد سود آن ها ممکن است به بالاتر از 40% هم برسد.

یکی از مزیت های خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین چیست؟

همان طور که اشاره کردیم کمپانی های چینی بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند و همین موضوع سبب می شود شما یک قیمت رقابتی را از بهترین شرکت های تولیدی و برندها با تنوع کیفیتی مختلف تهیه نمایید.

برندهای مشهور این لوازم کدامند؟

در این حوزه برندهایی همچون شیائومی، انکر، اسپیگن، بیسوس و ریمکس از معروف ترین و شناخته شده ترین برندها به حساب می آیند.

بزرگترین وارد کننده موبایل در تهران چه شرکتی است؟

شرکت های بسیاری در این حوزه فعالیت دارند؛ اما شرکت تامین تجارت به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ ترین واردکنندگان این لوازم در تهران شناخته می شود.